tiada.motif rebel

Saturday, January 22, 2011

tiadamotif dua belas@12...PEREMPUAN FREE HAIR BANYAK KUTU?

PEREMPUAN FREE HAIR BANYAK KUTU??


SORI kepada sume kerana aku dh lme xkaji mende2 yang berlaku pada aku dan juga manusia persekitaran sejak akhir- akhir ini,kerana tiada peruntukan khas yang diterima,hanyalah sumbangan drpd rkn2 blogger yg lain je----KLIK NUFF AKU tu CEPAT..hahahaha..
so,sbb aku pun terkeruk-keruk duk garu kepala otak ni,aku pn terpikir la..asal kepala aku gatal??setelah berpikir secara rasional selama beberapa saat,aku pn dapatlah jawapannye..aku gatal sbb aku byk sgt berpikir..hohoho..tp mase cari-cari jwpn tu,aku terjumpa lak fakta yang mengatakan KUTU kepala ni lebih banyak kat kepala perempuan....ha??bia btol....cm xlogik lak..hehe..pmpn kn besenye PEMBERSIH..setakat kentut tu besela..sume kentut..hahaha..

KUTU ni besenye ade kt kulit kepala,bukan dalam kepala....kat kulit tu je diorang isap darah..dekat rambut..kutu xde kt bulu lain di anggota bdn,so jgn risau la kt bulu lain tu..klaw de pun,kutu babi..tp bukan dalam kategori najis mughalazoh la..hehe...kutu ni yang xbestnye,leh plak membiak dgn byk,pastu jangkit kt org lain..xbest lgsg.klaw die dh boring kt kepala org ni,dh boring isap darah jenis O,die nk try drh jenis B plak..so,die pn tukar kepala la....err..btol ke tak ni???
TAPI asal byk kt pmpn??laki xde ke?KUTU ni lg suke kepala yg bersih dan xkotor sebenarnye..xde sgt kt kepala yg busuk tak penah syampu..symapu setahun sekali mase nk raye je(laki)..sbb tu byk kt pmpn..sbb syampu tu bkn ilangkan kutu pun,kelumumur je..so,kutu lg senang isap pas dh bersih wangi2 tu..
untuk ubatnye,korg bsuhlah rmbut dengan ubat kutu tu..ok?

laki jage2 la ble kua dating tu..awek ko yg free hair tu mne taw sebarkan kutu kt korg plak...hahaha..yg pkai tudung tu ssh sket...
jgn ambik gmbr sentuh2 kepala,share sikat..hehe..
kuman ku2 xde makna dlm entri ni..


16 comments:

  1. haha..entah betol ke x fakta ni..kutu klw nk melekat die x kire laki ke pompuan..wekk~

    ReplyDelete
  2. lelaki rambut busuk..xde kutu dtg..hahaha

    ReplyDelete
  3. ape citer psl kutu2 niiii.... :-)

    ReplyDelete
  4. ishk ye ke mcm tu? apa pun ni ha.. nak btau.. anda telah ditag ye.. nak tau ape kes.. jom la ke teratak bonda.. maaf.. tak tau nak btau kat mana.. kat sini pun okey la ye.. maafff..

    ReplyDelete
  5. alaaa...kutu kat rambut laki mpuan pun dia sggah gak...kutu x memilih ponn...hehe

    ReplyDelete
  6. haha!matiiii!nsib aku pkai tudung..so,kutu2 syuhhh pergi kpd free hair..hakhak!

    ReplyDelete
  7. hehe..tiada.motif =P

    * awak lama xnmpak sehat?

    ReplyDelete
  8. free hair bnyk kutu eh.. mungkin2 ..haha

    ReplyDelete
  9. haha, betul ke cerita awak ni? kelakar la... hyep singgah follow awak sambil bace entry... follow lah saya kalau tak keberatan...

    ReplyDelete
  10. teringat masa skolah duk asrama ada kutu. tapi tu dolu doluuuuu. haha

    ReplyDelete
  11. hahaha.... penah dgr jugak pasal kutu suka rambut bersih.. haha.. memilih betoi la cik kutu ni.. haha

    ReplyDelete
  12. kutu pon pandai pilih yang bersih2..tapi apasal kita manusia ni pengotor??hak hak hak..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...