tiada.motif rebel

Tuesday, December 14, 2010

tiadamotif KETUJUH @7........FAKTA: kenapa K.E.N.C.I.N.G kita berbuih??

Aku puas duk pk nk tlis pe kt blog aku ni..entri2 baru..cam bese la..tempat cari ilham terbaek punye..hahaha...pastu.....blink..de pertanyaan lam pale otak aku muncul.....ha..soaln senget tersebut berbunyi begini...

KENAPA AIR KENCING KITA BERBUIH-BUIH??


err...persoalan aku ni agak kasar dan xsenonoh bunyinye, tp ak nk taw gak jawapan die..so, aku pn cari la..dan jawapan die aku dpt la...mmg logik dan new info la utk diri aku yg cikai ni..hehe..

lelaki jgn kencing berdiri--tak baik
Sebenarnye, air kencing kita berbuih-buih tu bile protein dlm bdn kiter ni kua skli ng air tu..mende ni sebenarnye xelok,sbb buah pinggang kne kuakan jgk protein tu, psal badan xleh nk meguraikan protein ni.so,something wrong la ng badan kite ni.protein yang kua ni,akan berinteraksi dgn udara, dan hasilkan air kencing yang berbuih-buih tu..org yg mkn daging,ikan,telur dan ayam byk2 besenye pas mkn akn kncing berbuih2 ni..hahaha

Lagi satu, yg kencing bese2 tu buih2 sbb kite kencing dalam air..klaw xkencing dlm air, xdenye buih..hahaha..kn?

>tiadamotif betul aku ni TUJUH tamat sudah<

12 comments:

  1. wah!!!! satu info yang kotor tapi berilmiah!!!! thanks!!!

    ReplyDelete
  2. yuh..kpala otak bergeliga..berhasil jgk jupe tajuk yg aku bleh kate AWESOME!! haha..info bru wpun xsnonoh sket...

    ReplyDelete
  3. hahaha..xbaik klaw kencing tgk air kencing..

    ReplyDelete
  4. i tiada motif utk komen

    hihihihih

    ReplyDelete
  5. huishh.. bgus nih.. menarik.. haha

    ReplyDelete
  6. ngok ngek..tapi info nih bagos..
    aku pn tak tau hehe

    ReplyDelete
  7. bagus2.....patutnyer awak ni jadi ckg Bi0 la peyuz...huhuhu

    ReplyDelete
  8. huhu.. menarik.. aku ingatkan sebab bila kita buang tu, preesure menyebabkan udara terperangkap.. ala.. macam kita buat kat paip getah tu..

    ReplyDelete
  9. lor..tak elok lah kencing dalam air..ni mesti keje orang swimming ni..kencing dalam air..euuwww

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...