tiada.motif rebel

Thursday, November 25, 2010

tiadamotif PERTAMA @ 1

hye.......pe ek aku nk tlis kt post PERTAMA@SATU@PENDAHULUAN@MUKADIMAH blog aku ni........ermm....aku sndiri xtaw kepentingan blog ini kt aku...sbb tu tajuk atas tu, TIADAMOTIF.....huhu..sape2 yg bace ke view ke klik sini memang tiada motif la..hahaha........

Sebenarnya,niat nk de blog ni dh lame,sblum kua cite blogger boy lg kt tv8 tu...ceh...tp xpenah2 de mase dan tenaga dan keringat nk wat satu blog utk aku...hari2 bce blog org ok jgk..cite hidup masing2..kerjaya..ank2..suami,bini....hahaha....so,aku pn tnpa segan silu nk join gak la in de field..ye dok???

aku sebenarnya xdok idea la...blog ni nk wat pasal pe..pe erk??selain drpd tlis pasal personal life ni?????bosan la cite hal diri aku je...bkn korg nk bce taw pn...skrg jiran sebelah umah maktok korg pn korg xknl,nk amek tau, xkn la hal aku yg sah2 korg xpnh tgk jumpe ni korg nk taw.....so...................xde idea...TIADAMOTIF lg....

---pertama@1@satu yg pling top sekarang..hehehe..


2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...