tiada.motif rebel

Wednesday, December 8, 2010

tiadamotif KELIMA @5 WATAPAK?



Errr...ermm....ntahla....malas nk pikir...lantak ko la...ikut suker mu la...ikut demo la......huhu...giler tahap dewa aku mengaruk tekang2 kibod ni....xtaw nk pos ape..huhu...bosan...

Sejujur-jujurnya, aku xpenah mimpi pn nk jd camni...aku xpenah2 pn ingin jd camni...nak kate kerana desakan hidup, jauh sekali..sbb parents,lagila xde kaitan...adik beradik?kawan-kawan?persekitaran?arus kemodenan??xde2..bukan2..sume bukan...kenapa aku jd cmni?kenapa?adakah kerana hukum karma?erkk..xde kot....kenapa??KENAPA!!!huhu...klau g bace blog2 org, xde pun diorg cmni...ok je hepi2 gembira sihat sentiasa..jeles la plak kdg tp kenapa aku...kenapa aku..uh..

Aku xpenah hidup ni,nk susahkan org..xpenah pn aku niat,nk susahkan org pada hari sekian2 mase sekian2..xpenah..aku juga xpenah mimpi,nk idup senang lenang tibe2 leh kaya..xpenah pn aku mimpi nk jd anak raja (kawen ng anak raja penah la)...huhu..nk jd perdana mentari,sah2 xleh...huhu..so..pe masalah aku??otak udangkah aku sbb xtaw?siput ke RAM otak aku ni??erk....

sekarang orang jual taw menatang ni...jgn main2 ko..rase2 dh cerdik tahap bill gates tu,mkn la..bg turun sket IQ..hehe

erm..pe sebenarnye ni??apekah sume2 ni??pe ni????



Aku sebenarnya xtaw apekah motif aku berblog ni...so,manyak2 soli la kwan kalu ini blog xde pape..manyak soli klaw blog ni xbest,xmenarik,xhebat,xkagum,xganas,xmenarik,ulang la lg xxxxxx tu smpai puas..huhu..
aku pn xtaw pe sbnarnye konten aku dlm ni............

ADA CADANGAN??

4 comments:

  1. sabar2...ini hanya kecelaruan identiti yg sementara..i know u are great..hehe~

    ReplyDelete
  2. rileks r peyuz....tulis je pape yg awak nak tulis....bl0g awak....hak awak....lantak la 0rg nak kate ape pun kan??hahhaa....

    0rg ni, xtau la cemane nak kreatifkan bl0g sendirik....xreti la nk men hias2...tgk bl0g awak, lawa je...nani pun 0k...suke backgr0und nani...warna kegemaran....huhuhuhu....

    ReplyDelete
  3. nk com. bleyh??huhu*busybody
    human do love,sad,happy and mende2 len (what it's call?? feeling g2)hahaha..if you tak nak ujian..neva be human,kea?we've to face it..we're da ordinary one..isnt'it?

    ReplyDelete
  4. bkpe yuh.jiwa kacau ke??jgn meracau doh le..rilek r..sume org ade situasi gni..aku lg r..hehe..rilek2 g ambik angin lu pntai..nk tenang senang je..ingat Kalamullah..cam bese..Chaiyook!! strive 4 ur life (\0/)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...