tiada.motif rebel

Saturday, December 25, 2010

tiadamotif SIFAR@0 “Kenapa....... Saya Suka Oh! Media Network”

NI aku xkire dlm post sbb xde fakta menarik dalam ni...tp aku ske Oh media kt fb ni:

klik je pic ni ke fanpage diorg!!
satu: sebab sume yg diorg tulis fakta2 jgk cm aku salu tlis...bgus2..i like..

dua : sebab diorg salu update..tiap2 aku login fb,de je mende baru...ntah pape..aku bkk ttp setiap stgh jam pn     de mende baru..siot..kalah aku..dr mne ntah dpt...

tiga: sebab all things dlm tu mende2 yg dekat ng kita..korang fhm x?errr...pape je de situ msti mnde2 yg di belakng umah korg,ats atap umah,bwh katil....tu pn nk jd isu?

empat: sebab yg keempat nape aku ske oh media ni sbb aku salu klik kt fan page die...hahaha..

lima: sebab awek aku,sedara mara,adik mak nenek aku pn ske..so,aku pn ske jgk la...hehe..

enam(da lbih 5) : sebab aku ske cara diorg tlis2 tu....pape yg diorg tulis tu menarik..haha..memang xbosan wa ckp lu sama mcm tgk HMLBR..haha..

-tiadamotif 0 abes-

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...